Office 365 til erhverv

Office 365 er Microsofts anerkendte cloud løsning, som samler hele det kendte Office-miljø i skyen, her iblandt: Word, Outlook, Excel, PowerPoint, Exchange, Skype for Business og Sharepoint.

Med Office 365 behøver du ikke punge ud til en lokal serverløsning. Du får i stedet, ved hjælp af Microsoft cloud teknologi og til en fast lav månedlig pris, hele funktionaliteten både direkte på din computer og i online format, så du altid kan tilgå dine Office 365 produkter, uanset hvor du er.

Det er særligt eftertragtet i erhvervslivet, da pakkerne nemt kan tilpasses de enkelte brugertyper, og det er nemt at holde styr på licenserne.









Hvorfor vælge Office 365?


Høj oppetid på 99,9%

Med en garanteret oppetid på 99,9% er du sikret stabil drift og adgang til dine services og data.



Allerhøjeste sikkerhed

Stærke indbyggede antivirus- og antimalware filtre giver høj e-mail sikkerhed ud af boksen.



Fast månedlig pris

Med en pris pr. bruger pr. måned får du let overblik og et gennemskueligt billede af dine omkostninger.




Er Office 365 egnet til din virksomhed?

Ja! Uanset din virksomhedsstørrelse, tilbyder Office 365 planer (løsningspakker) designet til at imødekomme præcis den funktionalitet, du og dine brugere har behov for, og som integrerer sig ind i dine andre Office-baserede applikationer. Du skal ikke tænke på drift, vedligeholdelse og sikkerhed – Office 365 leveres via enterprise driftcentre med garanterede oppetider og høj performance.






Vi flytter alt din data gratis

Jo, den er god nok – vi flytter alt din data helt gratis. Vi sikrer alt dit data bliver flyttet korrekt op i skyen, ingen tab af data eller mails som bliver mistet under flytningen. Vi laver ydermere en backup af alt virksomhedens data, som vi har liggende i 6 måneder efter flytningen, helt gratis. Kun for at du som kunde kan være sikker på at alt er kommet med.




Word, Excel, Outlook… Du får hele pakken

Microsoft Office 365 er alle dine velkendte Office programmer, Word, Excel og PowerPoint, plus en lang række værktøjer der er udviklet til at effektivisere og optimere din forretning.

Alt leveres via cloud, hvilket betyder, at du altid har adgang til dine værktøjer, dokumenter og data, uanset om du er på kontoret, på farten eller hjemme. Det understøtter samarbejde på tværs af afdelinger og lokationer og øger den samlede produktivitet.


microsoft excel, onenote, outlook, word, powerpoint



Skal vi løfte dig op i skyen?

Zantio følger dig trygt og professionelt igennem implementeringsprocesserne fra start til slut. Vi leverer en gennemtænkt plan for flytning af domæner, postkasser og anden data fra jeres eksisterende løsninger til Office 365, og vi slutter meget gerne hele processen af med at undervise jeres brugere i de nye muligheder, så I kommer bedst mulig fra start.

Vi sikrer dig professionel rådgivning og vejledning gennem hele forløbet, uanset om I kommer fra et PC eller Mac miljø. Vi udarbejder gerne et konkurrencedygtigt og uforpligtende tilbud på en Office 365 løsning til din virksomhed.






Kundereferencer



  • Altid god service, fleksibel, Intet er for stort eller småt og de er yderst kompetente inden for de arbejdsområder de arbejder med. Tingende bliver ikke gjort sværere end de er. Kan helt klart anbefale Zantio.

    Kenneth Zederkof-Hansen
    Medejer i Familie-Huse A/S
  • Zantio har igennem de seneste to år supporteret New Power Partners med vores IT systemer. Vi er særdeles tilfredse med samarbejdet, da de nødvendige kompetencer er til stede for at kunne sikre en fleksibel og hurtig service til offshore-branchen.

    Tonni Bager
    Partner, New Power Partners


SkalVi ringe dig op?


Fornavn & Efternavn

Telefonnummer

Virksomhed

Din besked